Son bir ay!

Son bir ayın içerisindeyim. Yapmam gereken evrak vs işlerini halettim de, hala tez konusunda ne yapacağımı bilemiyorum. :(( Gitmeden tez danışmanım da izinden gelmiş olacak. Oturur, hallederiz herhalde diye düşünüyorum. Aynı tarihte okula da kayıt yaptırmam lazım. Dolayısıyla tez konumun artık belli olması lazım :((

Leipzig'de Almanca kursu başlamadan önce bir hafta bir tatil yapacağız sevgilimle. :)) Otelde pinekleyeceğiz, Leipzig'i gezeceğiz, benim yurduma kayıt yaptıracağız, belki odam için biraz alışveriş yapacağız. Yakın şehirler Dresden ve Berlin'e gitme gibi bir planımız da var :)) Ama arabayla mı gitsek yoksa trenle mi hala karar verebilmiş değilim. Araba kiralamak kesinlikle trenle gitmekten daha ucuz. Ama tabi benzin fiyatı ne kadardır ve bir depo benzin bizi kaç gün götürür emin değilim. İki kişi için araba kiralamak neredeyse aynı fiyata geliyor bu durumda. Ama üç dört kişiyseniz trenle gitmek çok pahalı oluyor.

Bu arada Bahncard için de başvuru yapacağım. Malum her hafta sonumu bir başka Almanya şehrinde geçirmek istiyorum :))) Münih'te ünlü Oktoberfest'e gitsem mi diye düşündüm ama aynı tarihlerde Almanca kursum devam edecek. :(( Başka festlere artık :))

0 yorum:

Yorum Gönder