Battaniye isteyen...

Leipzig'e ikinci dönem için gelecek arkadaşlara duyurulur...

Birkaç kişi benimle iletişime geçti, en azından 7-8 Türk'ün burada olacağını biliyorum. :)

Yazmıştım, yurt odalarında yorgan yastık çarşap niyetine hiçbir şey yok. Sadece yatak. Dolayısıyla buradan temin etmek durumundasınız. Uçakta kilo problemi olduğu için de getirmek çok kolay olmuyor, yer kaplıyor ayrıca.

Gökhan giderken mis gibi yün battaniyesini bıraktı. Yorgan kılıfınızı geçirip yatarsınız, başka bir şeye gerek bile kalmaz, zaten önümüz bahar. Ayrıca yine temiz, yıkanmış yorgan kılıfı, çarşaf vs. de bıraktı. Eğer ilgilenen varsa, yorum bırakın, ilk yorum bırakana vereceğim. Ben giderken de Monja'ya bırakırım, gelir ondan alırsınız.

7 yorum:

ayçöreği dedi ki...

ben geliyorummm=)

Dilruba dedi ki...

Yastığa,yorgana talibim:):)::)

Dilruba dedi ki...

Yastığa,yorgana talibim:):):)

Dilruba dedi ki...

Yastığa,battaniyeye,yorgana talibim:)::):)

ebru dedi ki...

ayça, seninle daha tanışmadık sanırım. mailime mail atarsan ve battaniye konusunda ciddiysen nereden alacağını söylerim. :)) ama gökhanın annesi sıkı sıkı tembih etti, giderken türke bırakın diye, dolayısıyla siz de dönerken öyle yapın :))
dilrubacım bir dakikayla kaçırdın sanırım :((

Dilruba dedi ki...

Ağlamak istiyorum...Olamaz...Bu kadar mı şansız olurum,ama o kadar üye olmak için uğraştım,canım çıktı...:(......neyse artık...yabancıya gitmiyo,hiç değilse Türke gidiyor...Ayça bize de bi güzellik yapar umarım::)

ayçöreği dedi ki...

=))
walla şansım varmış hakkaten. bir dakikayla kazanmış görünüyorum.
ben de üyeliğğe takılmıştım halbuki ama şans işte=))

yaparım=)
çok güzelliğimiz dokuncak birbirimize yaban ellerde sanırım zaten=)

Yorum Gönder